Ζωγραφίζεις;

Sunday, April 27, 2008

Δεν είναι νεύρα..

..Είναι η κούρασή μου που φορούσε τόσον καιρό τη μάσκα της υπερέντασης και μου βγαίνει αναδρομικά.
Είναι που ενώ θέλω να σου φτιάξω τη διάθεση, η "μπαταρία" μου αδειάζει υπερβολικά γρήγορα και νομίζεις ότι δεν περνάω καλά μαζί σου.
Είναι αυτή η μίζερη "πόλη" που δε μ'αφήνει να αναπνεύσω.
Είναι αυτή η μίζερη "πόλη" που δε σ'αφήνει να αναπνεύσεις.
Είναι που το αμετακίνητο βυζόκοιλο είναι κυριολεκτικά αμετακίνητο.
Είναι που μερικές φορές ξυπνά ο κομφορμιστής μέσα μου και θέλω λίγη παραπάνω άνεση.
Είναι που σ'αγαπάω σε βαθμό που δε χρειάζεται να προσδιορίσω εδώ κι εσύ πιστέυεις ότι σε υποτιμώ μπροστά σε τρίτους.
Είναι που μου λείπεις.
Καλημέρα.

(Λαχανάκια, εξκιουζέ μουά για το σύνδρομο ντάουν του συγκεκριμένου ποστ -προφανώς βρίσκεται εδώ κατ'εξαίρεσιν.. Θα επανορθώσω με ένα τραγικά πεταμένο λίαν συντόμως!)

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rhinooooo :[

Perastika1!!!!! :3

April 27, 2008 at 4:11 AM  
Blogger Κώστας said...

Το ποστ σου με εκφράζει. Όταν έχουμε τόσα στο μυαλό μας και οι πηγές άγχους και κούρασης δείχνουν να είναι ανεξάντλητες, είναι δύκολο πολλές φορές να είμαστε αυτό που θέλουμε απέναντι στους άλλους και ειδικά τους ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.

Χρόνια πολλά.

April 27, 2008 at 2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

νιαου κάνουν τα ............ ; κουνγκ και ξανά κουνγκ...
Πόσες φορές θα το πω; αφού δεν με αγαπάς πια...

April 27, 2008 at 5:35 PM  
Blogger rhino said...

μερσί μον πτι cassis (ήδη άρχισα δίαιτα για να διώξω το βυζόκοιλο οπότε πραγματοποιείται μια παλινόρθωσις :Ρ)
κώστα θενξ για τη σύνοψη της πραγματικότητάς μου την τελευταία σεζόν, δε θα μπορούσε να γίνει καλύτερο ρεζουμέ!:) αα και χρόνια πολλά!:))
στρουθοκάμηλε για δε μας χέζεις; :Ρ αν δε σ'αγαπούσα, δε θα έκανα την υπέρβαση να γράψω κάτι τόσο προσωπικό στο βλογ..

April 29, 2008 at 3:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home