Ζωγραφίζεις;

Saturday, March 7, 2009

Δε σε είδα

Λοιπόν, επειδή έχω βαρεθεί να το λέω, θα το γράψω μνια και καλή εδώ για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Έπεσα κι εγώ την προηγούμενη εβδομάδα στην παρακάτω αγγελία: ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ
Κυριακή, αγόρι στο μπαρ με το μουστάκι… Αϊ λάικντ γιου α λοτ! Αν με κατάλαβες… Στείλε εδώ…

Την αγγελία αυτή ***ΔΕΝ*** την έγραψα εγώ. Ναι, ξέρω ότι ο ρινόκερος είμαι εγώ. Και ναι, ξέρω ότι συνηθίζω να γράφω τα αγγλικά κατ'αυτόν τον τρόπο. Ωστόσο, συνηθίζω επίσης να σέβομαι τις σχέσεις μου, έστω κι αν αυτές τελούν υπό κατάρρευσιν. Άρα, θα ήταν αδύνατον να γράψω αυτήν την αγγελία από τη στιγμή που ήμουν σε σχέση. Το αμφισβητείς; Ε, δε με ξέρεις.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

e ontws den se xerei

deppy


ps:asxeto alla egw nomiza otan to diavasa oti kapoios to egrapse gia sena!alla oxi k oti to egrapses esy!!!ileos!!

March 8, 2009 at 12:06 PM  
Blogger Hitzig Hirsch said...

προσωπικά, θα έλεγα να τους κλάσεις όλους.

March 10, 2009 at 5:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahahhahahahahhahahhaahhahahahaha!!!!!!!!!

(katalaves gt gelaw!)
deppy

March 14, 2009 at 2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

...
http://www.lifo.gr/content/x29/122

μιχ

March 16, 2009 at 12:56 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home