Ζωγραφίζεις;

Thursday, February 5, 2009

Νοιώθω πως..

..βομβαρδίζομαι με βλακεία (αλλά μιλάμε για βλακεία, όχι απλά)
..εκπέμπω σεχ και ουχί αθωότητα (αυτήν τη σαιζόν)
..ζω σε χωριό (όταν μπαίνω στο φέικμπουκ)
..θα σκάσω (μέχρι την επόμενη φορά που θα κάνουμε σεχ)
..είμαι παντελώς ηλίθιος (γιατί μου όρισαν για υπουργό τύπου τον αντώναρο)
..όλα προχωρούν (γενικώς)
..έχω απελευθερωθεί (από τους μεγατόνους μαλακίας του πάλαι)
..το πάλαι με κηνυγάει (αλλά στο χούχου μου κιόλας)
..σε λίγο ξεκινάμε (επιτέλους)
..είμαι τελείως υδροχόος (μα τελείως και δεν είναι κακό-μουχάχ)
..τόση ώρα γράφω βλακείες (που ωστόσο με κάνουν τόσο μα τόσο ερωτεύσιμο, το ξέρω :Ρ)
..τα υπέροχα βλέφαρά μου βαραίνουν (και θα κοιμηθώ πάνω στο πληκτρολόγιο)
..αν συνεχίσω θα γίνω νάρκισσος (και δεν είναι του χαρακτήρος μου)

[ευχαριστώ τη ρο -γενικότερα αλλά ειδικά σήμερα για τη στέγη και το νετ_ σφετερισμός για πάντα!]

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kakekakekakekakekakekakekakekakekake

March 6, 2009 at 2:29 PM  
Blogger rhino said...

καταλαβαίνεις ότι αυτό που έγραψες διαβάζεται άνετα "κέικ-κέικ-κέικ-κέικ-κέικ[...]κέικ", ε;

April 5, 2009 at 6:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home