Ζωγραφίζεις;

Saturday, February 7, 2009

Φέικμπουκ, je te quitte..



Εναλλακτικά, "γιατί απενεργοποίησα το προφίλ μου".
Οι λόγοι είναι λίγο-πολύ γνωστοί. Ωστόσο θέλω απλώς να δώσω μία απάντηση-κοινοποίηση για να μη χρειάζεται να τα λέω ξανά και ξανά.
Διάβασα λοιπόν προχθές στο βλογ του Στάθη Παναγιωτόπουλου [λινκ της αναρτήσεως: http://www.skylos.gr/2009/02/facebook.html διότι σέβομαι όσο μπορώ το κόπυραϊτ] κάτι το οποίο επιβεβαιώνει αυτό που μέχρι πρότινος εθεωρείτο ως άλλη μνια θεωρία συνομωσίας. Το φέικμπουκ πουλάει δεδομένα σε εταιρίες. Οποίον σοκ! Επίσης δεν υπόκειται στις ευρωπαϊκές διατάξεις περί προστασίας ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων. Και άλλα τέτοια έμορφα.
Με δυο λόγια, βαρέθηκα. Βαρέθηκα η κάθε μου κίνηση να παρακολουθείται στενά. Και όταν λέω "η κάθε μου κίνηση" εννοώ τα πράγματα που έκανα επί του προφίλ. Άλλαζα φωτογραφία, έκανα ένα πανηλίθιο κουίζ, έξυνα το αυτί μου, έξυνα το αυτό μου.. όλα μα όλα μαθαίνονταν. Και όλα σχολιάζονταν -όχι απαραιτήτως αρνητικά, αλλά σχολιάζονταν.
Ευτυχώς (κατ'άλλους δυστυχώς) είμαι ένας αστός. Εντελώς. Δεν μπορώ να ζήσω σε χωριό. Και μιλάω για το κακώς εννοούμενο χωριό. Το φέικμπουκ, για'μένα, είναι ένα τέτοιο κακώς εννοούμενο χωριό, όπου όλοι είναι αναγκασμένοι να δίνουν λογαριασμό για το κάθε τι. Και είναι επίσης αναγκασμένοι να δέχονται και το λογαριασμό των άλλων για το κάθε τι.
Μη όντας συμβατός με αυτήν τη νοοτροπία -το να σχολιάζω (τόσο ανοιχτά) είναι εντελώς εκτός της δικής μου mentalité- αποφάσισα να απενεργοποιήσω σε πρώτη φάση το λογαριασμό μου. Μπορεί και να το ενεργοποιήσω ξανά, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος. Μεταξύ μας όμως, δεν το νομίζω. Άλλωστε, με τους φίλους μου και εν γένει τους ανθρώπους που θεωρώ σημαντικούς μιλάμε συνέχεια (να'ναι καλά το γουαζάπ).
Καληνύχτα φέικμπουκ.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home