Ζωγραφίζεις;

Monday, October 27, 2008

Διευκρινήσεις..

Ναι, μερικές διαυκρινήσεις γιατί είχαμαν ολόκληρο θέμα χθες και λίγο εκουράσθην. Το χθεσινό ποστ ανέβηκε μεν χθες αλλά ήταν εντελώς ετεροχρονισμένο. Με λίγα λόγια, η συναισθηματική-ψυχική κατάσταση του γράφοντος δεν είχε καμία σχέση με αυτήν που παρουσίαζε το κείμενο, γιατί μιλάμε για κείμενο που αναφέρεται σε μία χρονική περίοδο περί των αρχών του καλοκαιριού. Δηλαδή duh, είμαι ηθοποιός πουλάκιααα, δε θα μπορούσα να τραβήξω συναισθήματα από το στοκ και να τα μεταδώσω; :Ρ
Επίσης, ο γραπτός λόγος έχει το χαρακτηριστικό ότι επιδέχεται την επιλογή οποιουδήποτε ύφους κατά την ανάγνωση, άρα ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Άλλος το είδε επιθετικό, άλλος το είδε προσβλητικό, άλλος δεν κατάλαβε τις μισές λέξεις.. Είναι όπως όταν διαβάζεις ένα λογοτεχνικό κείμενο. Χωράνε πολλές ερμηνείες. Ωστόσο, πραγματικά δεν είχα κανένα ιδιαίτερο συναίσθημα όταν το έγραφα. Δεν είναι του στυλ μου να κάνω δακρύβρεχτα ή οργισμένα ποστ(ς;) όπου τα χώνω δεξιά κι αριστερά, λες και το βλογ είναι μέσο εκδίκησης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήθελα απλώς να είμαι ειλικρινής μπροστά σε ορισμένους των οποίων η στάση μου φαίνεται παντελώς ανειλικρινής, όχι για να το παίξω καλός αλλά για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. C'est tout.
Από'κει κι έπειτα, μπορεί οποιοσδήποτε να μου πει το κλασικό γκετ ε λάιφ. Κι εδώ είναι το κλου: άι χαβ ε λάιφ και οι άνθρωποι γύρω μου το γνωρίζουν, δηλαδή τζίζας, δεν κάθομαι όλη μέρα-κάθε μέρα να ασχολούμαι μίρι μίρι με το συγκεκριμένο θέμα. Τώρα που βρήκα επιτέλους ίντερνετ σε δικό μου πισί, έκατσα κι ανέβασα ένα κείμενο γραμμένο από καιρό. Όπως και να'χει, δε θα ασχοληθώ άλλο με το συγκεκριμένο θέμα, απλώς ήθελα να κάνω μερικές διευκρινήσεις. Αν τώρα κάποιος θέλει οτιδήποτε πέραν αυτών, μπορεί να το ζητήσει.
Να πεθάνει ο χάρος!

10 Comments:

Blogger Ρο said...

la vie en rose τωρα καλε μου!
κι ολοι σ ενα ροζ συννεφο!:)

October 27, 2008 at 4:44 AM  
Blogger rhino said...

καλέ ναι, όπως είμαστε τόσο καιρό!:D

October 27, 2008 at 4:49 AM  
Blogger cassis said...

Ναι, και τα συνεφάκια πετάνε γύρω απο άπειρους λευκούς ρινόκερους που σιγομουρμουρίζουν το 'Τράβα μπρός' σε Λα ματζόρε.
Καφροι :P

October 27, 2008 at 5:27 AM  
Blogger rhino said...

όχι κούκι, το τράβα μπρος το τραγουδάει το αγαπημένο μου ψάρι το οποίο και θα παντρευτώ, νταξ; :Ρ

October 27, 2008 at 5:43 AM  
Blogger Ρο said...

και θα γινω ΕΓΩ η μανα του παιδιου τους :)

October 27, 2008 at 5:47 AM  
Blogger rhino said...

NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI!!!!!:))))))))))

October 27, 2008 at 5:56 AM  
Blogger cassis said...

οοοοοκ, ρορο keep your hormones at one place :P:P

October 27, 2008 at 5:57 AM  
Blogger cassis said...

και συ παρομοίως, ογκώδες φυτοφάγο θηλαστικό της Ασίας και της Αφρικής :P

October 27, 2008 at 5:58 AM  
Blogger stopkillingtime said...

Είπε με τον εμετικό του μοναδικό τρόπο ο βιργκο :)

October 28, 2008 at 10:26 AM  
Blogger cassis said...

eisai poytana reeee

October 30, 2008 at 10:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home