Ζωγραφίζεις;

Monday, October 20, 2008

Ζε σουί τρανκίλ!

Επιτέλους, κατάφερα να ηρεμήσω μετά από ένα τσουνάμι ταλαιπώριας και γκαντεμιάς. Υπήρξαν ορισμένες εξελίξεις που θα ήθελα να αναφέρω:
1. Η Dianne Reeves τελικά δε θα εμφανιστεί στο Αριστοτέλειο αλλά στο Βελλίδειο (εκεί, στην έκθεση, κάτω απ'τον πύργο του χατζηγιάννη-διότι οτε και χατζηγιάννης είναι πλέον ένα και το αυτό).
2. Το βλογ με την παράνοια του βιολογικού, παρά την όποια υποστήριξη έλαβε, τελικώς διεγράφη. Πα ντε κουά, ενδεχομένως θα υπάρξουν αναφορές στο χάος από το παρόν βλογ.
3. Όποιος θέλει να μάθει γαλλικά ας ρίξει ένα κόμμεντ και θα τον ταχτοποιήσουμε. Μη σοκάρεστε, οι τιμές είναι εκνευριστικά προσιτές. Είναι ακριβό και το πετρέλαιο, σεβόμεθα την παγκόσμια οικονομική κρίση.
4. Επειδή βαριέμαι και όσο διαβάζω και κάνω εργασίες για το μπουρδέλο νοιώθω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα να αυτοκτονούν, όποιο λαχανάκι θέλει να μου δώσει υλικό για να γράψω κάτι, ας στείλει μέιλ στο xazorinokeri@gmail.com
Ετούτα τα ολίγα προς το παρόν, μικρά μου. Έχω να συνεχίσω μία εργασία και να ταχτοποιήσω τη δισκοθήκη μου. Σας ασπάζομαι.

2 Comments:

Blogger Ρο said...

το ροζ ειναι ομορφοοο :ρ

October 21, 2008 at 4:50 AM  
Blogger rhino said...

κάαααλε ναι!:Ρ

October 21, 2008 at 4:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home