Ζωγραφίζεις;

Monday, January 28, 2008

Στον άλλο κόσμο που θα πας..

Ένας λιγότερος από σήμερα στην ιερά σύνοδο. Ο χρυσός μας πανάγιος αρχιεπίσκοπος, άφησε τα εγκόσμια και κίνησε γι΄ άλλες πολιτείες, ερωτικές. Τζάμπα πήγε το Μαϊάμι, τζάμπα το τάμα της γιαγιάς Ανθούλας (αιγόκερως, αυτό εξηγεί τα πάντα), τζάμπα και οι εξτρά θείες λειτουργίες.. Εκοιμήθη, εν τέλει, χαρίζοντάς μας μία τριήμερη (ή τετραήμερη; δεν έχω ιδέα!) παύση των πιεσμένων μαλακιών μας που θέλουμε με περισσό θράσος να ονομάζουμε "υποχρεώσεις" και στο βωμό τους γαμοξεσκίζουμε σχέσεις κι ανθρώπους -όχι, δε θα συνεχίσω γιατί έχω πιεί και μια σοδειά Πλωμάρι και θα εκτεθώ..
Εκοιμήθη λοιπόν και ετοποθετήθη εντός φερέτρου μετά του στέμματος και γενικώς, τίγκα στο χρυσό η όλη κατάσταση. Θα μου πεις βέβαια, κοτζάμ μπίσοπ θάβουμε, θα τον έχουμε με ένα απλό, τιποτένιο μαύρο ριχτό, όπως είχανε τη θεία Μπόζα απ' τον πάνω μαχαλά; Ουχί! Σοι πρέπει αίνος, ντάρλινγκ! Εμένα να δω πώς θα με παραχώσουνε όταν.. διότι δεν ξέρεις κι από πού θα σου' ρθει. Θα' ναι σε αυτοπυρπολούμενο λεωφορείο του ΟΑΣΑ ή του ΟΑΣΘ; Θα' ναι από απόστημα στο φρονιμήτη; Θα' ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη; Όπως κι αν είναι, με χρυσή τιάρα μια φορά πάντως, δε νομίζω να με θάψουνε. Αν και ψήνομαι να αφήσω καμιά τέτοια τελευταία επιθυμία..
Ένα παράπονο έχω ωστόσο, επί του θέματος. Ποτέ δεν έμαθα το ζώδιο του μπίσοπ, αν και τον κόβω για αιγόκερω ή παρθένο. Ωστόσο δε με πολυνοιάζει πλέον, αφού ξέρω ότι πέθανε υδροχόος. Θα μάθω και την ακριβή ώρα για να βγάλω και ωροσκόπο κι έτσι, θα είμεθα καλυμμένοι και σ' αυτόν τον τομέα, λαχανάκια μου! Άιντε ν' αρχίσει και το ριάλιτι για να βγει ο διάδοχος!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

μαντεψε!
εχω την ημερομηνια γεννησης του!
οεο!!!!

17 Ιανουαριου 1939

φυσικα τωρα περιμενω ενα προφιλ του, βαση του ζωδιου και του ορωσκοπου :P :D
make me proud!

αxα! υποθετω πως θεωρητικα τον εθαψαν με τα "ρουχα της δουλειας"... χαχαχα οποτε για ολους τους υπολοιπους η μονη παρομοια πιθανοτητα για στεμμα ειναι να πεθανουμε τη χρονια που θα παρουμε τον τιτλο miss Hellas...
oh fuck :(

January 29, 2008 at 10:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home